Методичні розробки







Досвід роботи 

вчителя початкових класів 

Артемчук Ганни Володимирівни

Досвід роботи 

вчителя початкових класів 

Комінчук Надії Петрівни





______________________________________________________

Наукова робота
Тема роботи: Навчальний портал
Автор: Заньковець Ілона Василівна, учениця 9 класу Видиборського ліцею інформаційних технологій
Педагогічний керівник: Супрунчук Валентина Сергіївна, вчитель Видиборського ліцею інформаційних технологій

Актуальність дослідження: На даний час в Україні та світі набуває популярності онлайн та дистанційне навчання – це сучасний та зручний спосіб отримати нові знання, котрий надає можливість повного занурення у предмет в зручний для учня час. За даними прес-служба Житомирської ОДА з посиланням на управління освіти і науки облдержадміністрації взимку 2017-2018 н.р. на карантин було закрито 192 навчальні заклади. Коли раніше для отримання нових знань слід було відвідувати особисті заняття з викладачем, то зараз можливо навчитися майже всьому маючи лише вихід в Інтернет.
Мета дослідження: теоретичне обґрунтування та розробка навчального порталу, для учнів Видиборського ліцею, які пропустили навчання, або бажають покращити свої результати.
Завдання дослідження:
1) теоретично дослідити можливості для розробки навчального порталу;
2) розробити дизайн, сторінки, наповнення та оформлення майбутнього порталу;
3) добір та розробка матеріалів для наповнення сайту;
4) розробити навчальний портал та модель його використання учнями та вчителями.
Об’єкт дослідження - навчальний портал.
Методи дослідження:
• теоретичний – аналіз та узагальнення способів та методів розробки навчального середовища, вивчення навчального матеріалу для наповнення сайту;
• прикладний – розробка та наповнення навчального порталу.
Результати дослідження:
1) досліджено та розкрито поняття дистанційного навчання;
2) проведено дослідження засобів створення веб-сторінок та визначені критерії їх розробки;
3) проаналізовано та підібрано матеріали, відповідні навчальній програмі, для наповнення навчального порталу;
4) розроблено навчальне середовище для учнів на базі сайту.
Висновки В сучасному світі, освіта відіграє важливу роль для розвитку не лише конкретної людини, а й для прогресу нації в цілому. Тільки освічене, духовно здорове населення країни здатне забезпечити конкурентоспроможність нації в еру глобалізації. І в час швидкого технологічного прогресу освіта має переходити на нові рівні, долати такі перепони як відстань, відсутність на заняттях. Вона має бути доступною кожному будь-де і в зручний для того час.
Зараз багато портативних точок 3G та телефонів з виходом в інтернет, популяризується безкоштовний Wi-Fi в громадських місцях та транспорті, тому онлайн-освіта є перспективною галуззю роботи.
Для створення своєї сторінки необхідно володіти певною програмою. Засоби створення веб-сторінок поділяються на три типи.
Для розробки свого навчального порталу ми обрати такі Інтернет технології та сервіси: онлайн-конструктор сайтів SITE123, сервіс Dropbox, для обміну файлами, форми Google для контролю знань.
Після планування, розробки, наповнення матеріалами нашого сайту ми отримали готовий до використання навчальний портал.
Для захисту авторських прав ми не викладаємо всю інформацію по науковій роботі. Якщо Вас зацікавила ця робота пишіть нам за електронною адресою Vudubor_lit_@ukr.net
_______________________________________________________________________________




Наукова робота
Тема роботи: «Шкідники лісів Житомирського Полісся»
Автор: Козел Назар Валерійович, учень 10 класу Видиборського ліцею інформаційних технологій
Педагогічний керівник: Камінчук Іван Володимирович, вчитель біології Видиборського ліцею інформаційних технологій
Науковий керівник: Щербань Петро Іванович, методист комунального закладу «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради

Висновки: 1. Науковці спостерігають тенденцію до погіршення стану поліських лісів. В лісах присутні комахи-шкідники: короїд вершинний, лубоїд сосновий, синя соснова златка, короїд шестизубий (стенографа), рагій ребристий, коренева губка, непарний шовкопряд й інші. Ці шкідники спричиняють хвороби у дерев.
2. Причин щодо збільшення шкідників лісів Житомирського Полісся може бути декілька: зміна кліматичних умов, що спричиняє всихання лісів, посадка лісів на староорних землях, лісові пожежі тощо. Щодо шкідників лісу – це одні з головних чинників, які призводять до ослаблення насаджень лісу.
3. Щоб захистити ліси від шкідників необхідно провести такі заходи:
- потрібно за найкоротший термін провести санітарні рубки, деревину вивезти для переробки, а хвою і рештки кори спалити, інакше є загроза зараження здорових дерев.
- необхідно в найкоротший час насадити молоді дерева і серед хвойних порід обов'язково насаджувати листяні породи дерев. Через рослинну одноманітність відсутній або слабкий потенціал ентомофагів (корисних комах), через недостатню збалансованість процесів мінерального живлення насадження піддаються захворюванням і пошкодженню шкідниками.
- провести селекційну роботу по виведенню порід дерев стійких до новиз природних умов, які склалися на Поліссі.
Для захисту авторських прав ми не викладаємо всю інформацію по науковій роботі. Якщо Вас зацікавила ця робота пишіть нам за електронною адресою Vudubor_lit_@ukr.net
_______________________________________________________________________________



Наукова робота
Тема роботи: Вплив синтетичних миючих засобів на організм людини та навколишнє середовище
Автор: Сущик Анастасія Петрівна, учениця 10 класу Видиборського ліцею інформаційних технологій
Педагогічний керівник: Ничипорук Тамара Іванівна, вчитель хімії Видиборського ліцею інформаційних технологій

Мета роботи: вивчення особливостей впливу синтетичних миючих засобів на
організм людини та навколишнє середовище.
Об `єкт дослідження: синтетичні миючі засоби
Методи дослідження: порівняльний, експериментальний, пошуковий, статистичний, пошуковий
Висновки: Миючі засоби є багатофункціональними речовинами. Завдяки високій
активності вони виявляють миючу здатність. Одночасно вони є емульгуючи ми суспензіями і диспергуючими речовинами. Багатофункціональність СМЗ обумовлює задоволення різних потреб. Переваги СМЗ полягають у тому, що вони замінюють жирові мила і не вимагають для свого виготовлення харчових жирів, не утворюють у жорсткій воді нерозчинних солей Кальцію і Магнію і володіють миючею дією навіть у кислому середовищі.
Провівши ряд досліджень було встановлено, що синтетичним миючим засобам притаманний і ряд недоліків:
- не завжди достатня миюча дія,
- важка біозасвоюваність,
- викликають сухість шкіри рук при пранні.
Тим не менш синтетичні миючі засоби містять поверхнево-активні речовини, фосфати та фосфонати які є небезпечними речовинами.
Отже синтетичні миючі засоби негативно впливають на навколишнє середовище та на живі організми.
Для захисту авторських прав ми не викладаємо всю інформацію по науковій роботі. Якщо Вас зацікавила ця робота пишіть нам за електронною адресою Vudubor_lit_@ukr.net
_____________________________________________________

Наукова робота


Тема : Лікарські рослини, що використовуються для лікування органів дихання у флорі Видиборського краю Житомирської області, їх використання та охорона.
Автор: Опанасюк Аліна Миколаївна, учениця 9 класу Видиборського ліцею інформаційних технологій
Педагогічний керівник: Нестерчук Сніжана Юріївна, вчитель біології Видиборського ліцею інформаційних технологій

Мета роботи: встановлення видового складу на території дослідження лікарських рослин, що виявляють фітотерапевтичний ефект, при лікуванні ними органів дихання, які широко використовуються у народній та офіційній медицині на території рідного села, характеристика їх біологічних особливостей та застосування, а також аналіз стану охорони рослинної фітосировини й, відповідно, розробка дієвих заходів щодо її раціонального використання та охорони.
Об’єкт дослідження: ті види вищих судинних рослин флори Видиборського краю Житомирської області, які виявляють фітотерапевтичні властивості й використовуються при лікуванні захворювань дихальної системи.
Методи дослідження:опрацювання та аналіз літературних джерел з проблем представленої тематики; здійснення екскурсій в природу з ціллю виявлення місць зростання даної групи лікарських рослин та фотографування їх видового різноманіття.
Висновки: Нами було виокремлено 7 найбільш широко вживаних із них в офіційній та народній медицині . Серед таких рослин: бузина чорна – Sambucus nigra L., дивина густоквіткова – Verbascum densiflorum Berto L, копитняк європейський –Asarum europaeum L., липа серцелиста – Tilia cordata Mill., малина – Rubus idaeus L., осика – Populus tremula L.,сосна звичайна –Pinus silvesris L ., а також було складено додаткові та дієві заходи, щодо охорони лікарських рослин котрі виявляють фітотерапевтичний ефект при лікуванні ними органів дихання:
- суворо дотримуватися всіх правил й строків заготівлі лікарської рослинної сировини, причому, під контролем досвідчених спеціалістів;
- для розширення сировинної бази організувати заповідні ділянки лікарських рослин у всіх лісництвах області з тим, щоб вони могли пізніше стати масивами експлуатації;
- заборонити масове сінокосіння, випасання овець, худоби,зривання квітів на букети на територіях, де поширені регіонально-рідкісні види лікарських рослин;
- організовувати підсів лікарських рослин (на пустирях, вигонах,балках);
- комітетам з екобезпеки заборонити торгівлю весняними ефемероїдами та лікарськими рослинами на ринках без спеціальних дозволів;
- для збереження запасів лікарських рослин у природних біотопах слід рекомендувати їх до введення у культуру, наприклад, на лікарських городах, у спеціалізованих господарствах, на пришкільних ділянках.

Для захисту авторських прав ми не викладаємо всю інформацію по науковій роботі. Якщо Вас зацікавила ця робота пишіть нам за електронною адресою Vudubor_lit_@ukr.net
_________________________________________________________________________________

Наукова робота
Тема: Сучасні особливості стану здоров’я учнів Видиборського ліцею інформаційних технологій.
Автор: Тарасюк Валентина Сергіївна, учениця 11 класу Видиборського ліцею ІТ.
Педагогічний керівник: Камінчук Іван Володимирович, вчитель першої категорії Видиборського ліцею інформаційних технологій.


Мета роботи:
вивчення особливостей стану здоров'я учнів Видиборського ліцею інформаційних технологій Черняхівського району Житомирської області
Об’єкт дослідження:
Стан здоров'я  учнів  ліцею
Методи дослідження:
Експериментальні, біометричні, порівняльні, пошукові, статистичні, описові
Висновки:
На основі одержаних результатів досліду можна стверджувати, що до I групи здоров’я відносяться лише 24,3 % дітей шкільного віку, до II групи — 71,4 %,  до III групи здоров’я — 4,3 % учнів. Найчастіші системні патології, що зустрічалася в 25 % учнів — це захворювання залоз ендокринної системи, в 25% учнів – хвороби кістково-м’язової системи, в 20 % учнів – хвороби травної системи, в 11 % учнів – хвороби органів дихання, в 6 % учнів – хвороби органів зору. Оцінка резерву функціональних можливостей серцево-судинної системи за індексом Руф’є засвідчує, що у більшості дітей є вищий за середній (49,3 %) і середній (34,6 %) рівні фізичного здоров'я. 9,5 % дітей мають задовільний фізичний розвиток, а 6,6 % — високий.
Таким чином, проведені дослідження свідчать що стан здоров’я учнів молодшого та середнього віку за більшістю критеріїв є задовільним, але з кожним наступним навчальним роком спостерігається тенденція до  погіршення стану здоров'я і появи нововиявлених хвороб.
Для захисту авторських прав ми не викладаємо всю інформацію по науковій роботі. Якщо Вас зацікавила ця робота пишіть нам за електронною адресою Vudubor_lit_@ukr.net
_________________________________________________________________________________


Наукова робота

Тема: Антропоніми й топоніми Видиборського краю.
Автор: Павлюк Іванна Олександрівна, учениця 10 класу Видиборського ліцею інформаційних технологій.
Педагогічний керівник: Павлюк Наталія Миколаївна, вчитель української мови та літератури Видиборського ліцею інформаційних технологій. Спеціаліст вищої категорії.

Мета роботи: вивчення семантики, структури, способів творення, походження антропонімів та топонімів Видиборського краю.

Обєкт дослідження: антропоніми й топоніми Видиборського краю.

Методи дослідження: описовий, порівняльний, картографічний, статистичний, географічний, метод лінгвістичного аналізу.

Короткий зміст: у роботі проаналізовано науково-методичну літературу з питань ономастики, пояснено ономастичні терміни, проведено дослідження семантики, способів творення, походження, кількісної характеристики антропонімів та топонімів Видиборського краю.

Найважливіше завдання роботи: показати, як за допомогою антропонімів та топонімів можна дізнатися про економічне життя краю, фізико-географічні умови місцевості, особливості культури людей; розкрити семантичне багатство краю; збагатити словник ономастичними термінами.

Висновки: Видиборський край має багату семантику. Антропоніми утворені різними способами, відображають ремесла, сільське господарство, побут і культуру жителів краю. Топоніми утворилися в різні періоди, допомагають не тільки розрізнити географічні об’єкти , а й розповідають про минуле й сьогодення Видиборського краю, його географічні особливості. Робота аналізує науково - методичну літературу з ономастики, ознайомлює з ономастичними термінами, які допомагають нам пізнати матеріальні й духовні багатства рідного краю.

Для захисту авторських прав ми не викладаємо всю інформацію по науковій роботі. Якщо Вас зацікавила ця робота пишіть нам за електронною адресою Vudubor_lit_@ukr.net
_________________________________________________________________________________


Наукова робота

Тема: Піч – символ рідного вогнища та неперервності роду
Автор: Павлюк Іванна Олександрівна, учениця 11 класу Видиборського ліцею інформаційних технологій.
Педагогічний керівник: Павлюк Наталія Миколаївна, вчитель української мови та літератури Видиборського ліцею інформаційних технологій. Спеціаліст вищої категорії.


Мета роботи: дослідження найважливішого елементу  інтер’єру української класичної хати – печі,  її призначення, художнього оздоблення, її ролі в народних обрядах, символіки.

Обєкт дослідження: печі осель Видиборського краю.

Методи дослідження: описовий, порівняльний, статистичний.

Короткий змісту роботі проведено дослідження печей Видиборського краю як елементу матеріальної та духовної культури українців, ,  її призначення, художнього оздоблення, її ролі в народних обрядах, символіки.

Найважливіше завдання роботи: ознайомити учнів з піччю як центром  функціонального,  оберегового і        естетичного вираження; допомогти  пізнати рідний край, що значно сприятиме патріотичному вихованню ; розвивати здібності, навички і вміння до пошуку, до дослідницької роботи; навчити досліджувати рідний край  з подальшим його аналізом та синтезом, робити узагальнення та висновки.

Висновки: Дослідження інтер’єрів   Видиборського краю показало, що піч – це невід’ємна складова осель його жителів. Вона  використовується для випікання виробів із борошна, приготування страв, сушіння фруктів та насіння, лікування та відпочинку. І досі жителі нашого краю вкладають душу й серце у прикрашання печі, що свідчить про їх високу духовність й вірність українським звичаям.Робота допомагає нам пізнати матеріальні й духовні багатства рідного краю.
Для захисту авторських прав ми не викладаємо всю інформацію по науковій роботі. Якщо Вас зацікавила ця робота пишіть нам за електронною адресою Vudubor_lit_@ukr.net